دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید سها به نام باید بری + متن آهنگ

دانلود موزیک باید بری از سها

دانلود آهنگ جدید سها به نام باید بری + متن آهنگ

Download New Music Saha – Bayad Beri

دانلود آهنگ سها باید بری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

متن آهنگ باید بری سها

 

نه نمیخوامت مهم نیستن حرفات کلافم از همه لجبازی هات برو زودتر کی گفته میمونم بات تمومش کن
بهم بگو آخه خودت بودی به چیت دل میبستی نمیمونم دیگه پای حسی که از دست رفت
قبول کن خودت خواستی تمومش کن
قلبم داشت به نگات وابسته تر میشد کشتی احساسمو دیگه نپرس چیشد
تا دنیا دنیاست لعنت به این احساس به دل سادم که باز تو رو میخواست
نه نفهمیدی چقد دلم تنهاست دور شدم از تو شاید خدا میخواست
تا بهت گفتم دارم انگار دور شدی از من عوض شدی هر بار
تو دلم مردی گذشته کار از کار این ته راهه باید بریم ما

دانلود آهنگ با کیفیت 320

منبع : آهنگ باید بری سها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.