دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام بستم پراتو

محسن عباسی بستم پراتو

دانلود آهنگ جدید محسن عباسی به نام بستم پراتو

آهنگ زیبا و شنیدنی بستم پراتو از محسن عباسی با دو کیفیت متفاوت 128 و 320 و لینک مستقیم

ترانه و موزیک: بابک بابایی, تنظیم, میکس ومستر: شهراد امیدوار

Download New Music Mohsen Abbasi - Bastam Paraato

دانلود آهنگ محسن عباسی بستم پراتو

متن آهنگ بستم پراتو محسن عباسی

هر کاری کردم عاشق بشی گفتی برو عشق چی کندم از فکرم صداتو
هر کاری کردی و فکر میکردی این دلم تا ابد میمونه با تو
هر کاری کردم عاشق بشی حیف که هیچ وقت نمیشنیدی صدامو
بازم بی قرارت شدم فکر میکردی برم روت ببندم چشامو

بستم پراتو هرچی حس خوبه تو دنیا میخواستم من برا تو
دور ازت بودم ولی از راه دور داشتم هواتو نیمه ی قلبم برا تو
بستی چشاتو بستی که چیزی نبینی رفته یادم خنده هاتو
هرچی گفتم عیب نداره بالاتر بردی صداتو نیمه ی قلبم برا تو

دانلود آهنگ بستم پراتو هرچی حس خوبه محسن عباسی

حق با تو بود نمیتونی همه رو بشناسی زود
عاشقت بشه یه کسی به زور
هرچی نزدیک تر بشی هی میشه دور
حق با تو بود با تو بودن به همین سادگی نیست
حس همه ی آدما یکی نیست

عشقه که آدمارو میکنه کور
بستم پراتو هرچی حس خوبه تو دنیا میخواستم من برا تو
دور ازت بودم ولی از راه دور داشتم هواتو نیمه ی قلبم برا تو
بستی چشاتو بستی که چیزی نبینی رفته یادم خنده هاتو
هرچی گفتم عیب نداره بالاتر بردی صداتو نیمه ی قلبم برا تو

برای دانلود آهنگ محسن عباسی بستم پراتو کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.