دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم

دانلود آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم

دانلود آهنگ قدیمی داریوش رفیعی به نام شب به انتظار

آهنگ زیبا و شنیدنی شب به گلستان تنها منتظرت بودم با کیفیت عالی و لینک مستقیم
همراه با تکست و متن آهنگ + پخش آنلاین موزیک از ملودی 98

شعر : محمود صناعی , ملودی : مجید وفادار

Download New Music Dariush Rafiei - Shabe Entezar

دانلود آهنگ داریوش رفیعی شب به گلستان تنها منتظرت بودم

متن آهنگ شب به انتظار داریوش رفیعی

شب به گلستان تنها منتظرت بودم
باده نا کامی در هجر تو پیمودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
آن شب جان فرسا من بی تو نیاسودم
وه که شدم پیر از غم آن شب و فرسودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
بودم همه شب دیده به ره تا به سحر گاه

دانلود آهنگ منتظرت بودم داریوش رفیعی

ناگه چو پری خنده زنان آمدی از راه
غمها به سر آمد رنج غم دوران از دل بزدودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
پیش گلها شاد و شیدا می خرامید آن قامت موزونت
فتنه دوران دیده تو از دل و جان من شده مفتونت
در آن عشق و جنون مفتون تو بودم
اکنون از دل من بشنو تو سرودم
منتظرت بودم منتظرت بودم
منتظرت بودم منتظرت بودم شب انتظار

برای دانلود آهنگ شب به گلستان تنها منتظرت بودم کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.