دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام دوریت عشق من

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی به نام دوریت عشق من با کیفیت عالی

Download New Music Shayan Eshraghi - Doorit Eshghe Mane

دانلود آهنگ جدید شایان اشراقی دوریت عشق من

دانلود آهنگ شایان اشراقی دوریت عشق من

دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
نه نمیشه نباشی تو واسه دل دیوونم درمون و دوایی تو

متن آهنگ دوریت عشق من

من از همه دورم یکم از تو نه ولی آخه نسخ نبودنتم
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت
دوریت عشق من واسم مثل چی بده اگه زندگی منه میخوام هی ببینمت


دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گمم کردی

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی به نام گمم کردی با کیفیت عالی

Download New Music Masoud Saeedi – Gomam Kardi

دانلود آهنگ جدید مسعود سعیدی گمم کردی

دانلود آهنگ مسعود سعیدی گمم کردی

اون که با نقشه از تو دورم کرد بدترین کارو با غرورم کرد
وقتی با اونکه خوبی بی رحمی قدرشو تا نره نمیفهمی
وقتی از اون که خوبه رد میشی قسمت آدمای بد میشی

متن آهنگ گمم کردی مسعود سعیدی

اونکه با نقشه عاشقت کرده تا یه جایی پی تو میگرده
از یه جا که دوباره تنها شی آرزوته کنار من باشی
تک تک لحظه هاتو میگردی تا بفهمی کجا گمم کردی

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی با کیفیت عالی

Download New Music Pooyan Mokhtari – Aroosi

پخش موزیک کامل فردا شب از ملودی 98

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه

اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه

متن آهنگ عروسی پویان مختاری

چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام

دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام

امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی با کیفیت عالی

Download New Music Pooyan Mokhtari – Aroosi

پخش موزیک کامل فردا شب از ملودی 98

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه

اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه

متن آهنگ عروسی پویان مختاری

چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام

دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام

امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی

دانلود آهنگ جدید پویان مختاری به نام عروسی با کیفیت عالی

Download New Music Pooyan Mokhtari – Aroosi

پخش موزیک کامل فردا شب از ملودی 98

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

دانلود آهنگ پویان مختاری عروسی

امشب عروسیمونه داریم میریم به خونه

اونی که من میخواستم همین جا روبه رومه

متن آهنگ عروسی پویان مختاری

چی بهتر از این آخه که اومدی تو دنیام

دیگه تا دنیا دنیاست کسی جز تو نمیخوام

امشب عجب حال خوبی دارم تو هستی پیشمو