دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید با کیفیت عالی و لینک مستقیم

آهنگ فراموش نمیشی از مهرداد هوایی با کیفیت عالی

آهنگ فراموش نمیشی از مهرداد هوایی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید مهرداد هوایی به نام فراموش نمیشی

Download New Music Mehrdad Havaei – Faramoosh Nemishi

دانلود آهنگ مهرداد هوایی فراموش نمیشی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید…

متن آهنگ فراموش نمیشی مهرداد هوایی

یه روزی تو دستات دلم آشیون داشت ولی کاش نمیرفت دلو جا نمیذاشت
هنوزم همونم همون بی قرارت همون که تو بارون پر از انتظاره
ببین خاطراتت منو دوره کردن فراموش نمیشی تو هیچ وقت واسه من
چشام جای ابرا شب و روز میبارن تو هیچ وقت قدیمی نمیشی واسه من

دانلود آهنگ جدید مهرداد هوایی فراموش نمیشی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

همش خیره میشم به عکس دوتامون الان ساکتیمو نمیاد صدامون
تو بد کردی رفتی به قلب دوتامون منو جا گذاشتی تو این باد و بارون
ببین خاطراتت منو دوره کردن فراموش نمیشی تو هیچ وقت واسه من
چشام جای ابرا شب و روز میبارن تو هیچ وقت قدیمی نمیشی واسه من
ببین خاطراتت منو دوره کردن فراموش نمیشی تو هیچ وقت واسه من
چشام جای ابرا شب و روز میبارن تو هیچ وقت قدیمی نمیشی واسه من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.